ZEPS POSJETILO 30.000 LJUDI, ORGANIZIRANO VIŠE OD 1.000 B2B SUSRETA
Generalni BH sajam ZEPS 2024, koji je ove godine
obilježio svoj 30. jubilej, završen je s izuzetnim rezultatima i s ponosom možemo reći
da je ovo bio najbolje organizovan sajam do sada. Ovogodišnji sajam posjetilo je
30.000 ljudi i značajna pažnja bila je posvećena poslovnoj saradnji. Tokom sajma
organizirano je više od 1.000 B2B susreta, a dogovoreno je i potpisano oko 300
poslovnih ugovora. Sve ovo pokazuje da je ZEPS ne samo izvrsno mjesto za
promociju i izlaganje proizvoda, već i važna poslovna prilika koja daje konkretne
rezultate.
Također, ovogodišnji ZEPS je okupio više od 400 kompanija koje su se predstavile
sa preko 1.200 brendova iz Bosne i Hercegovine i svijeta, čime je još jednom
potvrđena važnost ovog događaja kao ključne poslovne platforme u regiji, navodi se
u saopštenju za medije ZEPS-a.
"Ove godine smo nadmašili sva očekivanja, ne samo po broju učesnika, već i po
kvalitetu poslovnih susreta. ZEPS nije samo sajam, već prostor za stvaranje novih
prilika, povezivanje ideja i jačanje naše zajedničke ekonomske budućnosti. Uspjeli
smo, u ovih pet dana okupiti najbolje što Bosna i Hercegovina, ali i međunarodno
tržište, ima za ponuditi. Posebno bih se zahvalio Republici Turskoj kao zemlji
partneru i Istanbulskoj komori, njenom predsjedniku Šekibu Avdagiću i cijelom
njegovom timu profesionalaca za izvrsnu saradnju. Svi oni su dali jednu dodatnu
vrijednost koja je na neki način obilježila ovogodišnji ZEPS", riječi su Sanela Ibrića
menadžera ZEPS-a.
Ibrić je istakao kako su u ZEPS-u posebno ponosni na rezultate B2B susreta. “Ovaj
segment sajma postaje sve važniji, jer kompanijama pruža priliku da u direktnim
razgovorima dogovore poslovne poduhvate. Naš cilj je da svake godine unaprijedimo
i proširimo ovaj dio sajma, čime će ZEPS nastaviti biti mjesto okupljanja najvažnijih
privrednih subjekata u regiji", kazao je Ibrić.
Posebno raduje što je subota, posljednji dan sajma, bila posvećena mladima.
Organizovani su edukativni programi kako bi se podigao nivo znanja i svijesti o
važnosti privrednih sajmova među mladima. Preko 5.000 učenika srednjih škola i
studenata posjetilo je sajam, čime je postignut značajan cilj u promociji obrazovanja i
privredne perspektive među mlađim generacijama.