MILEY CYRUS I SHAKIRA PJESMAMA O BIVŠIM PRVE U TRENDINGU

Shakira je nedavno objavila novu, još neimenovanu pjesmu u suradnji s argentinskim DJ-em Bizzarrapom u kojoj se okomila na bivšeg supruga, španjolske nogometne zvijezde, od kojeg se prošle godine razvela radi njegove prevare.

Situacija je od objave pjesme prilično eskalirala, a Pique je odlučio uzvratiti izrugivanjem, no čini se kako mu baš i ne ide jer je Shakirina pjesma u prvom danu poslušana 63 milijuna puta čime je oborila rekord kao najslušanija latinoamerička pjesma na YouTubeu u jednom danu, ikad.

Samo dan kasnije, Miley Cyrus srušila je internet svojom pjesmom “Flowers” u kojoj pjeva o svom turbulentnom braku s glumcem Liamom Hemsworthom, ali na malo “dublji” način od Shakire, jer poanta je njene pjesme na kraju ipak ljubav prema sebi, a već se proglašava i nekom vrstom himne ženske emancipacije. Stihovi pjesme su odgovor na pjesmu Brune Marsa “When I Was Your Man”, koju je Liam navodno posvetio Miley dok su bili zajedno. Miley tako pjeva kako si može “sama kupiti cvijeće”, “voditi se na ples”, “držati sebe za ruku”. Osim u stihovima, hintova nije nedostajalo ni u video spotu koji je dijelom snimljen u kući u kojoj ju je Liam varao, a na čijem krovu Miley završava video.

Sada je to već treća “osvetnička” priča u zadnjih mjesec dana, s obzirom na to da smo imali i Lanu Del Rey koja je rođendan bivšeg dečka objavila pjesmu “Did You Know That There’s a Tunnel Under Ocean Boulevard”. Isto tako, jedini billboard koji je najavio njen novi istoimeni album postavljen je u Tulsi gdje taj isti bivši živi. Pjesma doduše naizgled ne opisuje njenu vezu s njime, no imamo cijeli nadolazeći album za saznati je li se odlučila na potez sličan Miley i Shakiri.

Ono što je inovativno u ova posljednja dva mjeseca je očito vrlo uspješan marketing koji stoji iza pjesama, a koji se oslanja na vrlo direktno upućivanje na to na koga se pjesma odnosi, a koji je i vrhunski iskoristio “duh vremena” u kojem se ženama više ne da slušati samo o tugovanju za bivšim i povrijeđenim osjećajima. Da o tome, ali ne samo o tome, nego i o nadilaženju tih osjećaja i pronalasku sreće u sebi. Miley tako “sama sebi može kupiti cvijeće”, a Shakira “više ne tuguje, nego naplaćuje dugove”.

Miley i Shakira u samo su nekoliko dana prikupile 46 (Miley) i 142 (Shakira) milijuna pregleda na YouTubeu.