POČINJE BOŽIĆNA POTROŠAČKA GROZNICA
Kako nam se približava Božić kao i svake godine počinje božićna groznica te se potrošačke navike većine mijenjaju pa obično trošimo više nego ostalih mjeseci. No, puno je zamki na koje treba pripaziti.
Tijekom božiće groznice stručnjaci savjetuju potrošače da se odlučuju da promišljenu kupnju te budu oprezni pri odabiru i usporedbi željenih proizvoda kako bi se izbjegla kupnja beskorisnih ili nepotrebnih darova.
Prilikom kupnje treba provjeriti je li to tako i usporediti koliko je iznosila snižena cijena kako ne bi bilo zabune. Također cijene moraju biti iskazane u eurima i kunama.
Što se tiče povrata robe budite oprezni. Prilikom kupnje provjerite možete li proizvod vratiti ili zamijeniti, jer trgovac nema zakonsku obvezu vratiti novac za ispravan proizvod.
Ako neki trgovac ne nudi tu mogućnost, provjerite u nekoj drugoj trgovini postoji li ta mogućnost.
Prije kupnje dobro je usporediti cijene jer mnogi portali nude usporedbu cijena, iskoristite to i provjerite, možda je negdje još jeftiniji željeni proizvod.
Što se tiče internetske kupnje prije svega dobro provjerite stranicu na kojoj kupujete, jer je sve više prevarantskih stranica.
I tijekom ovakvog načina kupnje mora biti istaknuta najniža cijena u zadnjih 30 dana, cijene moraju biti dvojno iskazane, moraju biti svi podaci o trgovcu – naziv, adresa, mail, telefon, način plaćanja, dostave, povrata robe.
Također, prilikom internetske kupnje kako potrošači nisu u mogućnosti robu fizički opipati i vidjeti uživo je li im taj proizvod odgovara, važno je znati da se u roku od 14 dana proizvod može vratiti i samo napišemo – Ne želim kupiti taj proizvod, molim da mi vratite novac.
Dnevnik.hr