MILAN POPOVIĆ TVRDI DA JE NUMERA ŽELJKA JOKSIMOVIĆA PLAGIJAT

Milan Popović, poznatiji kao Daniel, koji je predstavljao Jugoslaviju na Evroviziji s numerom “Džuli” 1983, tvrdi da je Željko Joksimović plagirao njegovu pjesmu.

Daniel je otkrio da je on 1989. godine snimio singl “Što sam ti, srećo, kriv”, a da je njegov kolega Željko Joksimović “pozajmio” melodiju i iskoristio je za svoj hit “Devojka sa polja zelenih”. Takođe on je istakao i da je još jedna pjevač plagirao njegove pjesme, koji je na ove tvrdnje pobjesnio.

“Da se razumjemo, nisam bio dovoljno prisutan u medijima, zbog toga sam i dolazio u situacije da kolege ‘pozajmljuju’ moje pjesme, a ne potpišu me kao autora. Recimo, moja pjesma iz 1989. godine ‘Što sam ti, srećo, kriv’ poslužila je kao inspiracija mom kolegi Željku Joksimoviću za ‘Devojku sa polja zelenih’. Meni je to čast, ali volio bih da me je potpisao kao koautora. Ispod te pjesme kao autor muzike stoji potpisan on, Željko Joksimović i kada to vidim, pomislim: ‘Pa čekaj malo, rođo, to je moja pjesma’, rekao je Popović za “Kurir” i otkrio da Željko nije jedini koji je plagirao njegove pjesme:

“Takođe, crnogorska grupa Nou nejm i njihova evrovizijska pesma ‘Zauvek moja’ u osnovi je moja pjesma ‘Ja ne znam živjeti bez ljubavi'”, ispričao je on. Danijel Alibabić, koji je i otpjevao pomenutu pjesmu s grupom Nou nejm na Evroviziji, neljubazno je odgovorio na pitanja o ovoj temi.

Željko Joksimović se još uvek nije oglašavao ovim povodom. Ovo nije prvi put da je Joksimović optužen za plagiranje pjesama. On je 2004. optužen da je od azerbejdžanskog instrumentaliste Alikana Samedova ukrao melodiju za pjesmu “Lane moje”, kojom je predstavljao Srbiju na takmičenju za Pjesmu Evrovizije. On se tada jedva izvukao jer su u pitanju bila tri ista takta, što znači da mu je jedan takt nedostajao da bude diskvalifikovan iz takmičenja.

Isto se desilo i 2012, kad je Srbiju predstavljao na Evroviziji s pjesmom ‘Nije ljubav stvar’. Slušaoci su odmah počeli da polemišu da li se radi o još jednom plagijatu jer, prema komentarima, jedan dio kompozicije podjseća na numeru “Paradise” grupe Koldplej.