NOVI POGONI KOMPANIJE NOSTRO-TRENUTNO ZA IZVOZ PROIZVODE 1.000 MADRACA DNEVNO
Svečano otvoren pogon kompanije „Hit design“
50 RADNIKA TRENUTNO ZA IZVOZ PROIZVODI 1.000 MADRACA DNEVNO
U prisustvu brojnih zvanica, predstavnika vlasti, javnog i privrednog života danas je u Industrijskoj zoni „Glinište“ u Jelahu svečano otvoren proizvodni pogon i upravna zgrada kompanije „Hit design“. Vrpcu su svečano presjekli općinski načelnik Suad Huskić i članica Uprave grupacije „Hifa Oil“ i firme „Hit design“ Sumeja Ahmetlić. Ovu firmu je prošle godine, sa 25 uposlenih, akvizirala grupacija „Hifa Oil“.
“Hit design” – “Nostro”
-Danas, nakon godinu dana „Hit design“ ima preko 50 uposlenih i dva proizvodna pogona, a usokro planiramo i gradnju novog objekta-kazala nam je Sumeja Ahmetlić.
Inače firma „Hit design“, koja će u narednom periodu nositi naziv „Nostro“ osim proizvodnje tapaciranog namještaja i madraca “Oblak”, realizira i kompletno namještanje enterijera po sistemu „ključ u ruke“.
Ahmetlić-Ambiciozni planovi
-Naš je cilj da budemo domaći proizvodjač prisutan na svim stranim tržištima kako na evropskom tako i američkom. Imamo velike proizvodne kapacitete i radimo poseban dizajn kako kreveta tako i opremanja enterijera na čemu radi kompetentan tim arhitekata koji se bave pripremama 3D idejnih rješenja, uzimanjem specifikacija i na kraju finalnim proizvodom, dakle opremanjem stana ili drugog prostora po sistemu „ključ u ruke“. Naši proizvodi neće biti mnogo zastupljeni u BiH. Orijentisani smo ka izvozu i stranim tržištima-pojašnjava Ahmetlić.
Hiljadu madraca dnevno
Posebnost madraca koji proizvodi kompanija „Nostro“, uz vrhunski kvalitet i karakteristike propisane najvišim svjetskim standardima, jeste da posjeduje i ogromnu prednosti u transportu što je danas, imajući u vidu sve više cijene transportam veoma važno. Naime, posebnim presama svaki madrac se slaže u rolnu koja stane u kartonsku kutiju veličine 40×40 cm, što mu daje dodatnu prednost u odnosu na konkurenciju.
-Naša prednost je definitivno, pored kvalitete, koja je na prvom mjestu, kvalitetnih materijala i svih certifikata koje posjedujemo i jednostavnost naših proizvoda koji se lako pakuju i još lakše transportuju do kupca-zaključuje Sumeja Ahmetlić. Afirmativa.ba