USORA-MLADI PODUZETNICI, BRAND I BOSANSKI KRALJ

USORA-MLADI PODUZETNICI, BRAND I BOSANSKI KRALJ

Dok bh. privreda dolazi u sve veće poteškoće kada je riječ o kvalificiranoj radnoj snazi, većina firmi iz oblasti tesktila, kože i obuće i dalje radi tzv „lon poslove“ za treće kompanije. Iako posjeduje dugu tradiciju proizvodnja obuće u našoj zemlji gotovo da ne posjeduje vlastitu robnu marku. Tri mlada poduzetnika iz Usore su se drznuli i počeli s proivzodnjom autohtonog bh. brenda obuće čiju domaću autentičnost potvrdjuje i naziv robne marke posvećene bosanskom sredjnevjekovnom vladaru Banu Kulinu.

-Obućarstvo je tradicionalan zanat u našoj državi i postoji mnogo firmi koje rade te „lon poslove“ za druge strane kompanije. Mi smo se usudili i odvažili da krenemo u jedan novi poduhvat-počinje našu priču direktor „Coolin d.o.o.“  Ivan Krajina.

„Cool“ na engleskom jeziku znači nešto kao moderan, a pojam „in“ bi se s engleskog mogao prevesti  „u trendu“, „aktualan“. Kada se ta dva pojma spoje na našem jeziku dobijemo ime najuspješnijeg vladara Sredjevjekovne bosanske države Bana Kulina.

Usora; nota bh. autentičnosti

-Željeli smo imati notu bh. autentičnosti i tragom toga smo ime dali po našem sredjevjekovnom monarhu Kulinu Banu kako bi i na taj način pečat Bosne i Hercegovine u ovom projektu bio snažan i naglašen-kaže nam jedan od kreatora ove poslovne ideje Pero Nikić.

Ohrabruje činjenica da se proizvodjači bh brendova i domaći modni trgovački lanci ujedinjuju i podržavaju.

-Stvaramo neku novu modnu silu koja će postavljati trendove i inspirisati naše ljude i čitavoj BiH-kaže  Huso Hasanović iz „Dresscoda“.

“Coolin”; Kvalitet ispred svega

-A, kvalitet, kad-tad, mora biti prepoznat. Možda je put do toga dugačak ali mi smo strpljivi i znamo da se jedna ovakva priča ne gradi preko noći. Želimo jednoga dana izaći i na strano tržište-dodaje Pero Nikić.

Visokokvalitetne bh. cipele već nose neke poznate ličnosti iz svijeta estrade. Medju njima  i regionalna pop zvijezda Goran Karan.

-Goran voli BiH, voli Visoko i voli piramide.  I tom konekcijom smo i mi došli do njega-pojašnjava direktor Ivan Krajina.

Karan; Nosi cipele “Coolin”

U sve složenijem vremenu za privredjivanje, primjer mladih poduzetnika, susjeda i prijatelja  iz Usore ulijeva nadu i pokazuje da se predanošću, vjerom i novim idejama i u domovini, ipak, može biti uspješan. Afirmativa