AFIRMATIVA NA GRADILIŠTU AUTOPUTA-PROBLEME ZAJEDNIČKI RJEŠAVATI-OŠTEĆENA INFRASTRUKTURA ĆE BITI SANIRANA

„Afirmativa“ na gradilištu poddionice autoputa Putnikovo brdo-Medakovo

 

    PROBLEME ZAJEDNIČKI RJEŠAVATI-OŠTEĆENA INFRASTRUKTURA ĆE BITI SANIRANA

 

Početkom godine počeli su radovi  na sjevernoj poddionici koridora VC od Putnikovog brda, na medjuentitetskoj liniji kod Doboja,   do Medakova u općini Tešanj. Na dionici dugoj 8,5 kilometara, bit će, izmedju ostalog,  izgradjeno sedam mostova i dvije petlje u što će biti investirano 143 miliona eura uglavnom kreditnih sredstava EBRD-a. Već su se javili i prvi nesporazumi s lokalnim stanovništvom zbog čega su u tešanjskoj kompaniji „Hifa Oil“ organizirali prijem za sve aktere na ovom grandioznom i za ovaj kraj historijskom infrastrukturnom projektu.

Za ovaj dio BiH početak radova na izgradnji prvih kilometara autoputa predstavlja historijski događaj. Iako mehanizacija još nije moblilisana u punom kapacitetu, dolazak teških mašina, koje koriste lokalnu putnu infrastrukturu, uznemirio je lokalno stanovništvo u Doboj Jugu i povratničkim naseljima na desnoj obali Bosne kod Doboja. U namjeri da doprinesu boljem razumijevanju uposleni i menadžment „Hifa Oila“ su priredili prijem dobrodošlice za više od 300 aktera angažiranih na gradilištu  autoputa.

-Sa većinom ovih kompanija mu dugo uspješno saradjujemo. Ako ima nekih nejasnoća treba pokušati to riješiti na ovaj način kako se stvari ne bi dalje komplicirale. I jako je važno da ti odnosi sada budu pravilno postavljeni kako bi imali što manje nesporazuma-poručio je vlasnik „Hifa Oila“ i domaćin skupa Izudin Ahmetlić.

-Probleme ćemo svakako rješavati dogovorom i, evo i večeras je prilika da se o tome porazgovara i da nastojimo riješiti probleme koji eventualno budu bili. Ima problema i svakako ćemo svi uložiti napor da ih rješavamo s ciljem da posao završimo sa što manje štete-poručio je načelnik Općine Doboj Jug Mirnes Tukić.

-Neće uvijek biti jednostavno. Pred nama je vrijeme u kojem ćemo jednostavno morati biti strpljivi  i obazrivi i razumjeti ukupnu situaciju. Vjerujem da ćemo uspješno proći kroz to-poručuje i tešanjski načelnik Suad Huskić.

Nakon  spoja sa tunelom Putnikovo brdo, bit će izgrađeno i sedam mostova, jedan vještački tunel, upravljački centar, dvije petlje, a bit će uređene obale Usore i Tešanjke kao i dislokacija dijela magistralnog puta M-4 Doboj – Banja Luka.

-Upravo se radi na probijanju tih  cesta i cijeli koncept je da mi što manje koristimo postojeću infrastrukturu, odnosno da je što manje uništavamo. A, nekih šteta će morati biti. Naravno to će se sve do kraja projekte popraviti i vratiti u stanje koje je bolje od onoga koje smo zatekli-izjavio je direktor glavnog izvodjača radova kompanije „Euroasfalt“  Jasmin Bučo.

Radovi na izgradnji ove dionice trebali bi biti završeni za dvije godine. U izgradnju 8,5 kilometara autoputa bit će investirano 143 miliona eura, uglavnom kreditnih sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj.

-Imajući u vidu da su već u izradi dionice od Zenice sjever do Poprikuša i da je njihov kraj planiran za 2025. vidimo da će u 2026. godini Tešanj biti otvoren i prema sjeveru i prema jugu-optimistično je najavio  Amir Fejzić, savjetnik direktora JP „Autoceste FBiH“.

U „Autocestama FBiH“ ističu kako bi projekt izgradnje autoputa na trasi panevropsokog koridora Vc kroz BiH trebao biti završen 2028. godine.  Afirmativa.ba